Monday 13 November 2017

100 No Tap Forex Ea Gjennomgang


ForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Anmeldelse Jeg har lest mange fora om Don Steinitz HAS-systemet. Etter min mening (og dette er bare en mening), tror jeg at mange som har prøvd dette EA, ikke har fulgt Dons pengestyringsforslag riktig. På grunn av DD som må opprettholde, må man følge pengestyringen basert på størrelsen på kontoen sin. Jeg driver for tiden en demo med en 5000-konto. Jeg kjører en mini-konto og jeg kjører .05 mange størrelser. Jeg kjører også bare 12 par og det er alt. Jeg har satt min fortjeneste ved faste pips for hver tidsramme, mindre for kortere tidsrammer og mer for lengre tidsrammer. Jeg handler 15M til 1W. Min demonstrasjon er på sin 8. dag på tidspunktet for denne løpingen, og jeg er oppe nesten 5. Nå forstår jeg fullt ut at dette ikke er nok tid, og jeg planlegger faktisk å kjøre denne demoen i de neste 6 månedene før du åpner en live-konto for handel denne EA. Jeg kan definitivt se at en konto blir blåst bort hvis partiene er for store i forhold til kontostørrelsen. Så på dette tidspunktet er jeg veldig fornøyd og vil rapportere tilbake igjen om 30 dager og så igjen hver måned til 6 måneder har gått. Jeg vurderer GOD på dette tidspunktet, da jeg ser noen skjermfeil som jeg vil se utarbeidet, men synes å forårsake ingen ytelsesproblemer på dette tidspunktet. Jeg ønsker velkommen noen tilbakemeldinger IF OG BARE OM riktig styring av penger ble fulgt av deg. På dette tidspunktet er jeg ikke interessert i hearsay eller 3rd party war stories. Jeg er heller ikke interessert i backtesting, jeg har heller ikke kjørt noen heller. Min neste rapport vil være om 3 uker. Forresten, jeg er på ingen måte tilknyttet Don eller hans firma og bryr meg ikke om noen kjøper sitt system. Jeg er interessert i det gode forex-handelssamfunnet som jeg har lært og fått mye av de mange fora jeg deltar i. Skål til alle. Riley Jeg har gjennomgått mange elektroniske handelsprogrammer (Robots, Bots) og har testet over 60 forskjellige Bots. Det er åpenbart at de fleste utviklerne har liten erfaring i handelskurs og vanskeligheter med å oversette handelsstrategier til datakode som handler effektivt. Vår statistikk viser at over 90 av Bots ikke oppfyller forventningen om konsistens og lønnsomhet. Nylig har jeg lagt Robot No loss i en Demo konto og det begynte å handle. Denne Bot har ikke hatt noen vanskeligheter, og det jeg har observert er liten drawdown og det handler ganske ofte. Bot ble festet til 8 valutapar. Bot var trading i Demo på .01 Lot per tusen USD av kontosaldo. Ingen innstillinger eller parametere ble endret. Boten kjører som lastet ned. Jeg har siden lagt Robot No Loss inn i en ekte penger trading konto og det handler veldig bra, det vil si konsekvent og lønnsomt. Det er knyttet til 8 valutapar i den virkelige pengerkontoen. Av 60 Bots Ive testet til dags dato har den laveste nedtellingen av noen Bot. Heres hvorfor jeg tror noen opplever problemer med Robot No Loss Bot: Før du legger bot til et valutakart, må diagrammet lastes med data for alle tidsrammer. For å gjøre dette instruerer Don deg om å klikke gjennom hver tidsramme for diagrammet en gang. På grunn av din Brokers-implementering av MetaTrader-plattformen, kan denne prosessen imidlertid ikke laste til tilstrekkelig historikkdata for valutaparet. Derfor har Robot No Loss ikke dataene i alle tidsrammer som det krever for at logikken skal behandles riktig. Jeg foreslår at du også klikker på hver tidsramme, som Don forklarer. Deretter, mens musepekeren er på kartet og med venstre musepress, trykker du på Page Up-tasten på tastaturet. Dette vil tvinge historiedata for at valutaparet skal lastes ned for den tidsrammen. Gjenta denne prosedyren for hver tidsramme i valutaparet før du legger Robot No Loss til det aktuelle diagrammet. Det neste punktet er at Robot No Loss er utviklet for å handle på .01 partier per tusen USD eller .10 per ti tusen USD for hver handel det åpnes. Det bør også aldri ha mer enn 1 handel åpen på et gitt valutapar til enhver tid, men kan ha flere handler åpne som begrenset av antall valutapar som du legger til Robot No Loss Bot til. Med mange Brokers Demo-kontoer tillater de ikke handel med mikrosolstørrelser (.01 partier). Dette ser ut til å forårsake minst noen av dere problemer, da demo-kontoene dine er en liten balanse. Bare åpne en ny demo-konto med megleren og finansier kontoen med 10 000 USD eller større. Jeg bruker ofte 100 000 USD for enkelhets skyld. Det spiller ingen rolle i demo da du bare er interessert i nedtrekkingen av kontoen som en prosentandel av kontosaldoen, og lønnsomheten som prosent av kontosaldoen, eller PIPs for å fastslå en Bots-ytelse. Hvis du etter å ha sett gode handelsresultater i demo, bestemmer deg for å plassere Robot No Loss til en ekte live penger konto, vær sikker på at du får historiedataene for hver tidsramme for hvert valutapar før du legger bot til diagrammet for handel, akkurat som det er beskrevet ovenfor for en demo-konto. Også, vet hva minimum masse størrelser din live ekte penger konto kan handle. Jeg vil foreslå at uansett balansen i kontoen din som du vil ha handel som micro-lot-inkrementer. Men hvis det ikke kan akseptere micro-lot-bransjer og bare kan øke handler på .10 mange, må du sørge for at du har finansiert kontoen med 10.000 USD eller høyere, eller ja, du vil sannsynligvis risikere en marginalanrop fra megleren fra alvorlig opptrekk. Det er 2 parametere i Robot No Loss: 1) AccountlsMini false 2) AccountlsMicro true Disse 2 parametrene må settes til typen konto du handler enten demo eller en live ekte penger konto. Som nedlastet er disse parametrene satt til verdiene for sann og falsk angitt ovenfor. Hvis kontoen ikke kan handle med mange handelskvoter, og AccountlsMicro T, vil Bot få volumfeil (131) feilmeldinger fra MT4. Ingen handler vil åpne, selv om Bot fortsetter å sende inn forespørsler om å åpne en ny handel for et valutapar. Disse feilmeldingene kan vurderes ved å klikke på fanen Eksperter i MT4-terminalområdet. Jeg tror at hvis du utfører de elementene som er foreslått for deg ovenfor, vil du være veldig fornøyd (som jeg er) med handelsresultatene fra Robot No Loss. Test dine handelsferdigheter. Kjøpsbetingelser: Alle produktene på dette nettstedet er immaterielle gjenstander, derfor på grunn av arten av EAs (Software) samt maler når du har mottatt, installert andor brukt dem kjøpet ditt blir din eiendom. Innstillinger varierer og er ditt ansvar. I tilfelle at EA (programvare eller mal) er defekt eller skadet, vil den byttes ut for samme EA (programvare eller maler). Alt salg er endelig og det er ingen refusjon. Risikodisponering: Valutaveksling utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer knyttet til valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Alle rettigheter forbeholdes Copyright 2015 nolosstradingstrategy Ved å fortsette å bruke nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. mer informasjon Godta Cookie-innstillingene på denne nettsiden er innstilt slik at informasjonskapsler gir deg den beste surfingopplevelsen mulig. Hvis du fortsetter å bruke dette nettstedet uten å endre innstillingene for informasjonskapsel, eller du klikker på Godta nedenfor, samtykker du til dette. Tick Data Hjem Uovertruffen backtestnøyaktighet 99 Modelingskvalitet Hvorfor Tick Data Metatrader 4 backtesting bruker priser som tilfeldigvis genereres fra bardata. Ved en interpolasjonsprosess bruker den barprisdataene sammen med telttellingen for å generere prisene for hver linje slik at de starter ved baren åpen pris, berør baren høy og lav og slutter til nær pris. Hvis en stilling har både sin SL og dens TP innenfor et prisklasse for barer, spiser det en mynt om det vil treffe stoploss eller ta fortjeneste. Med Tick Data Suite. faktisk pris ticks brukes. Ingenting er igjen til tilfeldighet - dine backtests vil bruke prisene som var historisk handlet og registrert kryss ved tick, ofte mer enn en gang per sekund. Nøyaktig handel simuleringNZDUSD: generell gjennomgang 03 mars 2017, 10:32 NZDUSD: generell gjennomgang 03. mars 2017, 10:32 Scenario Tidsramme Intradag Anbefaling SELG Opptakspunkt 0.7027 Ta fortjeneste 0.6980, 0.6860 Stopptap 0.7060 Nøkkelnivåer 0.6800, 0.6860, 0.6980, 0.7050, 0.7100, 0.7170, 0.7250, 0.7340 Alternativ scenario Anbefaling KJØP STOP Opptakspunkt 0.7110 Ta fortjeneste 0.7170, 0.7250 Stopptap 0.7050 Nøkkelnivåer 0.6800, 0.6860, 0.6980, 0.7050, 0.7100, 0.7170, 0.7250, 0.7340 Donald Trump8217s tale til US Congress, FOMC functionaries8217 uttalelser På å stramme pengepolitikken, og i går8282s positive data på arbeidsmarkedet overskygget prognosen alle disse hendelsene førte til at dollaren vokste raskt mot de fleste hovedmenn og varer. NZDUSD mistet mer enn 200 poeng, gikk under 0.7050, og nådde maksimalt to måneder. I dag venter vi på flere data fra USA. PMI-indeksen for servicesektoren forfaller klokken 16:45 GMT2 (utsikterna er litt negative). Fed8217s Stanley Fischer-tale går til klokka 19.00 (GMT2), og Janet Yellen, leder av styret i Federal Reserve System, skal avtale klokka 21.00 (GMT2). Hvis disse taler, spesielt Yellen8217s, fortsetter med uttalelser om å heve renten, så er det stor sannsynlighet for ytterligere vekst for amerikanske dollar mot New Zealand dollar også. Støtte og motstand Motstandsnivåer: 0,7050, 0,7100, 0,7170, 0,7250, 0,7340. Støttenivåer: 0.6800, 0.6860, 0.6980. Korte posisjoner med mål på 0.6980, 0.6860 og stopp-tap på 0.7060 kan åpnes til markedspris. I tilfelle prisen går over 0,7100, er alternativet mulig: kjøp posisjoner med mål på 0.7170, 0.7250 og stopp-tap på 0.7050 kunne åpnes. Test dine handelsferdigheter Kjøpsbetingelser: Alle produktene på dette nettstedet er Immaterielle Elementer, derfor på grunn av EAs (Programvare) og Malernes karakter når du har mottatt, installert og brukt dem, blir ditt kjøp din eiendom. Innstillinger varierer og er ditt ansvar. I tilfelle at EA (programvare eller mal) er defekt eller skadet, vil den byttes ut for samme EA (programvare eller maler). Alt salg er endelig og det er ingen refusjon. Risikodisponering: Valutaveksling utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer knyttet til valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Alle rettigheter forbeholdes Copyright 2015 nolosstradingstrategy Ved å fortsette å bruke nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. mer informasjon Godta Cookie-innstillingene på denne nettsiden er innstilt slik at informasjonskapsler gir deg den beste surfingopplevelsen mulig. Hvis du fortsetter å bruke dette nettstedet uten å endre innstillingene for informasjonskapsel, eller du klikker Godta nedenfor, samtykker du til dette.

No comments:

Post a Comment